fredag 8 augusti 2008

Hey there Delilah


Hjälp! Har precis väntat ut den läskigaste åskan på länge, så läskig att till och med jag blev rädd. Konstigt, aldrig varit rädd för åskan förut. Men shit, när den lyser upp hela himlen och det dånar så fönstren nästan spricker, ja fy, då blir till och med tuffa Kristin lite skakig. Hade mer än gärna haft Johan här nu.
Åh, nu är de augusti igen, H&M har för länge sedan skickat ut höst/vinter-katalogen. Känns lika traumatiskt som varje år, hur kort den än må vara, men nu är väl ändå sommaren över?

Jag knarkar förresten. Eller ja, vet inte om det är rätt ord för detta men jag är som många andra beroende av amerikanska tv-serier så som Desperate Housewives och Sex and the City. Nu börjar klockan närma sig 3 på natten. Och jag överväger om jag ska se klart dom 2 sista avsnitten på 5:e säsongen av SATC inatt.. eller om det är läge att ta de i morgon? Jag vet, nu är jag där igen. Vänder på dygnet, det är jag allt en riktig hejjare på. Dumma mig, i morgon ska jag ringa Svenssons igen. Hoppas verkligen på jobb där.

Andra grejer jag måste hinna med. Beställa skor från USA (lovely, men hemlig sida Sanna tipsade om) och få tummen ur arslet och faktiskt ansöka om de där au pair jobbet. I MORGON!

1 kommentar:

Petra sa...

man vet att sommaren håller på att ta slut nær: H&M katalogen skickas ut. haha klockrent kristin!

Au pair :) where?!

puss på dig stumpan!
Petra