måndag 8 september 2008

I'm so excited


Sitter och skummar igenom IKEA-katalogen, det är tydligen Ok att jag flyttar in tidigare, så förmodligen redan nästa vecka har jag nyckeln till min nya lägenhet! Så därför kommer ett väldigt passande IKEA besök väl till pass om ca 2 helger. Kan knappt bärga mig, älskar IKEA. Allt provsittande och provliggande av sängar, soffor och fotöljer. Kika på roliga lampor, porslin, växter.. Ååh, så jävla kul. Hoppas Sanna är lika sugen på detta som jag för det är nämligen hon jag tänker släpa med som bärhjälp/smakråd.

Tänkte ställa mig i köket nu, diska av en stekpanna eller nått. Måste laga mat, är så sjukt hungrig. Börjar jobba om ca 45 min, så lite stressigt, ja. Får se om jag hinner det, är ju bara på sovrums-avdelningen i katalogen just nu. Annars får det bli mackor som vanligt. Längtar verkligen till mitt nya fräscha kök. Ojoj, då får jag allt slänga ihop någon slags inflyttningsmiddag! Nice.

Inga kommentarer: