söndag 14 december 2008

Ge mig snö?

Idag är det den 3:e advent, och jag har verkligen noll jul-feeling. Om det är bristen på snö och minusgrader eller om det är julgranen som jag inte har eller om det beror på att jag inte handlat nästan några julklappar än vet jag ej.. men nått är det. Kanske borde baka lite julgodis? Värt ett försök iaf. Har hur som helst skrivit ner en liten önskelista till alla som känner sig manade;

  • Sex and the city-boxen
  • Desperate Housewives säsong 4
  • En digitalkamera
  • Ett jobb
  • SKOR!
  • Och massor med mjuka paket, kläder blir man alltid glad av! =)

Jättesöta pumps från GoJane


Är lite sur, nån typ snodde min fina, varma mössa innan. Vill ha tillbaks den, tack. Just nu sitter jag och väntar på min älskling som kommer och hämtar mig snart, blir nog en tur till Vessige. Kika på Wallander ikväll kl 21 på 4an. Spännande.

Inga kommentarer: