tisdag 24 mars 2009

Ny lur?


Det är så att jag kan förlänga mitt abonnemang hos Telenor om cirka en månad. Har idag en röd Sony Ericsson W910i. Men har tröttnat på den en del samt att den behöver åka in på "lagning" för typ sjunde gången sen ja skaffa den egentligen. Så tänkte helt enkelt bara uppdatera mig med en ny lur. Frågan är vad man ska satsa på? Har 3 alternativ. Antingen en Apple iPhone, Sony Ericsson W960i eller en Samsung F480 TouchWiz. Vad tycker ni? Behöver hjälp, beslutsångest är något av min specialitet.

4 kommentarer:

Pim sa...

jag har den samsung touchwiz i rosa och jag tycker den e toppen enkel och bra :)

Anonym sa...

Själv har man precis skaffat sig Nokia 5800 Xpressmusic men Touchwizen (Samsung) hade jag nog valt annars så jag tycker du ska satsa på den om du ändå funderar åt det hållet. Den ser iaf bra ut :) Lycka till

Anonym sa...

Iphone helt klart!
W960i ær vælkænd før problem med touchen mm.
Touchwiz har kass batterikapacitet och hænger lætt upp sig.
Iphone is still the king, bæst touch, inga software-problem, bra batteri, snabb, roliga applications.

ja detta ær i alla fall min uppfattning efter det senaste halvåret inom mobilbranshen.

Hoppas allt ær bra med dig annars gumman!

Pim sa...

Min touchwiz har dock aldrig hängt upp sig och det är sjukt bra batteri tid men har hört att iphone är helt klart bäst på touch biten. /Pim