onsdag 15 april 2009

Marmelad och donuts i choklad

Idag har det varit vårmarknad på torget i Falkenberg. Jag och Sanna som har startat något av en liten tradition för några år sedan är inte sämre idag, vi köper oss helt enkelt varsin donut, sätter oss på lagom håll och kollar på alla idioter som köper all möjlig skit, på just marknaden. Nu ska jag inte vara sån, själv köpte jag faktiskt med mig lite godis, marmelad i socker, nougat och lite annat mums mums, men sånt hör ju faktiskt till. Marknadsgodis is the shit.

Är hemma från Halmstad nu med, där jag tidigare idag var på arbetsintervju. Tror att det gick bra, kändes så i alla fall. Nu blir det gymmet, sen mat och sist men inte minst, Soffan!

1 kommentar:

Tinysassy sa...

åh nej jag och min sambo missade vårmarknaden.. satan:.:( ooh vad gott det ser ut, det är ju det som är mysigt:P Jag och min sambo brukar köpa 10 donuts typ:P haha