tisdag 14 april 2009

Påskdagen - utgång







Här kommer även lite bilder från i söndags
Påskdagen - Stora utgångsdagen i Falkenberg.

Jag hade lite förfest hemma hos mig. Trevligt som fan, sen försökte vi oss på att göra lite äggtoddy, blev faktiskt riktigt gott! Vilket team-work! Senare på kvällen skuttade jag ner till Bratt i min egendesignade gamla klänning från H&M, okej det kanske lät lite konstigt. Klänningen är i vilket fall gammal som stryk men "puffade" upp den till en liten balongkjol med hjälp av min granne Ingela, den blev som ny. Mycket nice, på fötterna hade jag mina svarta Rose-pumps från Bianco. Fick faktiskt några oväntade komplimanger av folk för min klänning, nice.

1 kommentar:

Världens Bästa Elin sa...

Jag ville också vart där! =( Kul att se bilder från din helg =)