torsdag 9 april 2009

Skärtorsdagen




Precis hemkommen från en lång promenad med min älskling. Vi fick bevittna en gruppvåldtäkt bland en hel klunga änder (alla verkar visst fira att det är påsk) och så norpade jag med mig 3 små påskliljor hem. Eftersom påsken drar igång idag och att vi kickar igång med inget mindre än Emo-dagen.. (jag är i mitt humor esse idag) så får man kanske besök av en och annan liten påskkärring, får se om jag har något att bjuda på.. har typ bara bärs och överbliven tacos sen igår hemma. Kanske inte duger?

Just nu sitter jag ute på min balkong och solar och bloggar lite, ska snart skutta in i duschen. Ikväll blir det croupierjobb på Bratt som har premiär för säsongen! Ses där!

3 kommentarer:

Världens Bästa Elin sa...

Vi syns kanske i fbg på söndag om du är ute =)

Kristin sa...

Jajemän ;) Call me!

Petra sa...

haha hade velat se nyllet på den ungen som fick lite kall taco-køttfærs i sin lilla kaffekittel i stællet før godis!