onsdag 27 maj 2009

Idag fyller jag 21 år!




"Va e de för en dag, va e de för en dag? Nej det är ingen vanlig
dag för det är Kärstins födelsedag. Hurra hurra hurra!"


Nej idag är det absolut ingen vanlig dag. Idag är dagen som jag fyller 21 år, dvs nu är jag myndig i hela världen! Så det råder ingen bot på firandet. Har tagit ledigt på fredag så skall njuta hela helgen lång.

I morses när jag vaknade gjorde jag den fruktansvärda upptäckten att min tomma "plastkruka" som hänger utanför mitt balkongräcke var borta! Tänkte inte så mycket på det, det var ju ändå nästan stormvarning ute så antog att den flugit iväg med vinden. Men ack så fel jag hade, min älskling plingade på dörren innen, och där var den! Nyplanterad och fin, blev så glad! Hade verkligen inte kunnat ta tag i det själv men ville ju ändå ha lite grönska ute på min balle. Tack älskling!

Köpte även en egen liten födelsedagspresent till mig själv i måndags! Skorna med stort S. (se ovan). Har även fått lite grejer av Sanna och ett par andra fina skor av Johan. Han vet verkligen vad jag vill ha =) Mer paket och firande med familjen på söndag!

3 kommentarer:

Jonas Daniels sa...

Grattis! Hoppas du fått en kanondag! Kika gärna in min blogg om du har lust :P

/jd

Tinysassy sa...

Stora Grats pumpkin!! :D hoppas du fått en kanondag verkligen!!!

Felice sa...

Ser fram emot att se vad du fått mer! Skitsnygga skor verkligen :) Inte alls avis ;)