måndag 15 juni 2009

Idag är det måndag. En ovanligt jobbig måndag. Pinsamt med sant, men jag satt precis och läste lite på Blondinbellas blogg, och kände direkt att jag tog åt mig av det hon skrev i sitt senaste inlägg, "Förälskad i kärlekens smärta". Jag har varit vaken hela natten, min ögon är svullna och helt rödsprängda. Tankarna snurrar, huvudet värker, hjärtat bankar fortfarande men väldigt svagt. Jag undrar bara varför? Varför händer det just mig? Hela tiden, over and over again. Jag har hört att en del människor är mer drabbade än andra av denna "sjukdom". Men varför just jag? Det är så otroligt jobbigt när man inte får svar på sina frågor. Jag vill egentligen bara dra mitt stora, varma duntäcke över huvudet, sova, och sen vakna upp igen. Det hade varit skönt om solen sken och allt vara bra igen. Och min "sjukdom" var som bortblåst.

3 kommentarer:

Tinysassy sa...

vad har hänt tjejen? vad är det för sjukdom?::..:( kan ana men inte kan det vara det jag tror?? Puss på dig hoppas du blir glad snart...!

Pim sa...

Vad har hänt?? :( kramaaar

linnea sa...

vad har hänt gumman?:( ta hand om dig! Massssor av kramar!!