måndag 8 juni 2009

Walk in closet ♥




Min lägenhet är på cirka 52 kvadratmeter + balle. Och nu har jag räknat, dividerat och multiplicerat lite och kom fram till att jag behöver minst 50 kvadratmeter till om jag ska få plats med min drömgarderob, dvs en walk in closet. Jag börjar verkligen tappa tålamodet nu, det ligger drivvis med skor, kläder, jackor, väskor helt uspridda runtom i lägenheten. Och nej, jag tänker inte göra mig av med något i första taget! Så enda lösningen blir att flytta eller kasta alla möbler och inredning som finns i min lya och ersätta med hyllor, skåp och stänger.


What to do?

1 kommentar:

Tinysassy sa...

jag tycker du ska göra som en känd modebloggare gjorde, hon älskar skor som du och hon inredde sin lägenhet med sina skor som prydnader, varför inte göra som hon och gör massa hyllor som dekoration som du sätter skorna på? Det är ju grymt coolt liksom... haha bara en idé