söndag 6 september 2009

Before I forget

Har redan börjat planera nästa månads inköp.
Jag vet inte om detta kommer att genomföras, men jag vill verkligen köpa mig en akustisk gitarr. Inte för att jag är grym på att spela idag, men jag tänkte definitivt lära mig! Sen så har saknaden varit stor efter min absoluta favoritparfym som verkar vara slut överallt. I Sverige vet jag bara att man kan hitta den på Åhléns. Jag ska i alla fall försöka söka upp en ny till nästa månad, kanske finns på nätet?
Sen ska jag även boka en tid hos frissan, tänkte åter bli mitt mörka jag igen! Längtar.




Hör av dig om du har en gitarr du vill
sälja eller vet någon annan som har!

3 kommentarer:

Tinysassy sa...

jag har en svart akustisk gitarr=) funderar på att sälja den:P smsa mig vad du är villig att ge gumman:D kramis

Kristin sa...

Okej! Är det nylon eller stålsträngar på den? Va e de för märke? Kramis! =)

madde sa...

woho DG doftar godast. DU borde prova på the one. Underbar!