onsdag 28 oktober 2009

Where is my mind?

Uppe innan tuppen idag. Tänkte vara såpass duktig att hinna med en del saker idag som jag inte gjort de andra dagarna av mitt återigen arbetsbefriade liv. Ska strax sätta mig i bilen och köra upp till Ullared. Blir en tur inne på Gekås, hoppas inte det är allt för mycket folk vid denna tiden. Sen ska jag ta min lilla bil och köra inåt de djupa skogarna kring Ätran. Hälsa på Hanna och lilla Lucas! Som jag längtat.



Du luktar gott. Du ger mig fjärilar i magen. Busigt.



4 kommentarer:

Anonym sa...

Kan man lukta så gott så man får fjärilar i magen? känns som en konstig lukt...

Kristin sa...

haha klart man kan! Det är den bästa lukten höhö ;D

Anonym sa...

haha Det är roligt att du använder ordet lukt menar jag för "lukt" brukar vara något negativt, doft är positiv. Men det är ju lite för gayigt att säga att man doftar gott.
Då luktar jag hellre skit.

Kristin sa...

HAHAHAA :D jävlar vilket utlägg! Skit är aldrig fel, men den doftar då fan inte! luktar är de som gäller! sådeså! :)