tisdag 17 juni 2008

Då var min blogg-oskuld borta



Detta är mitt första blogg-inlägg någonsin. Känns nästan lite nervöst. Tänk om ingen läser den, eller om någon nu gör de. Vad ska dom tro om mig egentligen? Äsch, nu dummar jag mig bara. Det är nog absolut ingen fara.
Idag är det tisdagen den 17:de juni 2008. Sitter hemma hos min Johan i Falkenberg, ska snart pysa bort till Carl Michael o kika på Smala Sussie, sjukt kul film förövrigt. Är fortfarande lite trött och sliten efter en vecka i dom småländska skogarna, Hultsfredsfestivalen 2008, lika nice som dom andra 3 åren jag varit där. Såg en hel del bra band, Rage Against The Machine, The Haunted, Raised Fist, The Hives, Håkan Hellström, Arch Enemy, Babyshambles mfl. Vädret var väl sådär, regnigt och kallt, men vafan gör de när man har kul sällskap och öl med sig?

1 kommentar:

Petra sa...

:) jag kommer garanterat læsa din blogg gumman!