onsdag 18 juni 2008

It Takes A Fool To Remain Sane



Ååh idag var det underbart att vakna, hade fått ett sms från Hanna. Hon har äntligen blivit mamma, hon födde sin efterlängtade son i måndags! Jag blir så glad. Grattis stumpan!

Förövrigt är allt annat i mitt liv kanon just nu, iaf det mesta. Dock lite frustrerande att inte ha något jobb, men ska ringa och tjata lite på dom nu innan lunch. Midsommarafton på fredag, och visst ja.. tror det är någon som fyller år då.. men hrm, det har jag nog glömt.. kanske med mening.

Nu ska jag koka lite kaffe, ta en cigg och njuta av solen en stund, innan den försvinner in bakom dom mörka molnen som börjar bli allt fler på himlen. Oh, hoppas verkligen att det blir bra väder resten av sommaren.. iaf på midsommar. Ska försöka ta mig hem till Mjöbäck en sväng snart med, har så mycket tvätt.

Inga kommentarer: