torsdag 19 juni 2008

Mr. Brightside


Inget jobb idag heller, hoppas på bättre lycka nästa vecka.

Idag är det förberedelser till max som gäller, midsommarafton i morgon. Har precis noppat ögonbrynen igen, känns som att dom växer snabbare än gräset ute på våran gräsmatta. Ska alldeles strax ställa mig vid spisen o koka ihop lite käk till mig och Johan. Blir nog nått bacon-klet. Wunderbar. Jag blir glad av bacon. Allra helst skulle jag nog vilja ha hela Johan inrullad i de..

Skulle behöva klippa och färga om mitt hår, börjar se ut som en skabbig gammal tant.

Hoppas verkligen att vädret håller i sig i morgon, snackat med Gud och beställt sol. Han vet inte om det än, men vi kommer bli bästa polare. Har lovat att inte synda mer, och även att sluta slänga ur mig uttryck som; "oh herrejävlar" och klassikern "herregud". Det är tydligen sånt som inte uppskattas av kyrkans män.

Inga kommentarer: